Friday 3 November 2017

Stock options gta v


Ostrzeżenie Ten wątek zawiera masywne spoilery, więc jeśli nie chcesz zepsuć zakończenia, niech nie będziesz kontynuował czytania. Faceci, po prostu skończ historię dla GTA 5 i wybrałem opcję C, mimo że Trevor naprawdę mnie denerwuje. Więc zastanawiałem się to, co wybrałeś, czy to A, B, czy C. Leave komentarz ze swoją odpowiedzią i dlaczego go wybrałeś, tu jest mój. Wybrałem opcję CI uważającą, że to była słuszna sprawa, a ja nie dałem sobie spokoju z tymi milionerami przejmij kontrolę nad tym, co zaszło, zwłaszcza Devin Ostateczny cutscen z Devin był zabawny, Rockstar wzięła GTA na zupełnie nowy poziom. Patrząc na przesłuchanie swoich przemyśleń D. Alfonszo 06 października 2017.CmdrKnifes 07 Październik 2017.Warning This Wątek zawiera masywne spoilery, więc jeśli nie chcesz zrujnować zakończenia, proszę don t carry czytania. Ty nienawidzisz trevor Hej facetów, po prostu skończona fabuła dla GTA 5 i wybrałem opcję C, mimo że Trevor naprawdę denerwuje mnie Więc zastanawiałem się co wybrałeś, czy to A, B lub C Zostaw komentarz z y nasza odpowiedź i dlaczego ją wybrałeś, tutaj s ja wybrałem opcję CI uważałam, że to jest słuszne, a ja nie pozwoliłem, by te przeklętymi milionerami przejął kontrolę nad mną Zasłużyli na to, co dostali, zwłaszcza Devin Ostateczny cutscene z Devin był zabawny, Rockstar wzięli GTA na zupełnie nowy poziom Czekamy na przesłuchanie myśli D. The Pizza Delivery Guy 07 października 2017.C był oczywiście prawdą, jeśli kanon kończy się na GTA V, oboje inne zakończenia wydawało się pospieszyć i nie spełnienie w ogóle C było złe i nie chciałbym mieć go w żaden inny sposób. Prywante 07 października 2017.C ale kończące się suck. Okin 07 października 2017.C był oczywiście prawdą, jeśli kanon kończący się na GTA V, obydwie inne zakończenia wydawało się pośpiesznie i weren t satysfakcjonujące w ogóle C było badass i nie chciałbym mieć go inną drogą. C. Czułem się pośpieszony though. TheCloudProject 07 Październik 2017.Warning Wątek zawiera masywne spoilery, więc jeśli nie chcesz zrujnować zakończenia proszę don Chodźcie dalej czytać. Ty nienawidzisz Trevora Hey guys, właśnie skończone historia GTA 5 i ja wybrałem opcję C, mimo że Trevor naprawdę mnie denerwuje Więc zastanawiałem się, co wybrałeś, czy to A, B lub C Zostaw komentarz ze swoją odpowiedzią i dlaczego go wybrałeś, tutaj s mine Wybrałem opcję CI uważało to za słuszne, a ja nie pozwoliłem, by te przeklętymi milionerami przejął kontrolę nad tym, że zasłużyli na to, co dostali, a zwłaszcza Devin Ostateczny cutscene z Devin był zabawny, Rockstar wzięła GTA na zupełnie nowy poziom. słuchać twoich myśli D. Yeah, trochę mi się podoba, jest śmieszny i entuzjastyczny, ale to jak ekstremalne jest to, że mnie wychodzi, więc w sumie nie lubię Trevor. K20 07 października 2017.C utrzymać trzy i więcej pieniędzy, aby splash jak dobrze zakończył był dobry. e-mail chroniony 07 października 2017. zabiłem Michaela, jego życie było straszne jego żona jest tylko z powrotem cuz pieniędzy i ma jakieś straszne przyjaciółki ass i hes rzeczywiście przygnębiony plus widzi terapeuta, który jest smutny. Slight0 08 października 2017.Yeah, Robię to, jest śmieszny i entuzjastyczny, ale to jak ekstremalne jest to, że mnie wysuwa, więc w sumie nie lubię Trevor. Trevor jest zdecydowanie najciekawszym bohaterem trzech, jakie myślałem, większość jego dialogu a akcje były bardzo dobrze napisane, a on naprawdę czuł się tak naprawdę psychicznie emocjonalnie nieoczekiwaną psychopatą. Zdarzyło się 28 października 2017 roku. Właśnie skończyłem grę, a potem zabiłem Trevora, zawahałem się strzelając do niego z początku To było zaskakujące widzieć, jak Michael pali go do śmierci Nie wiem, czy zamierza to zrobić, czy po prostu strzelić do niego. To było ok Kochałem wypowiedź Michaela z Franklinem, ale to był nagły koniec w mojej opinii. o wiele dłużej Zgaduję, że zakończeniem R było zamierzone e psych raport na końcu był miły touch. Damn prawo Zarówno zakończenie A i B ostatnich 10 minut maksimum C wziął mnie 45 minut, ale ja wziąłem mój czas Ale pierwsze dwa zdecydowanie wydawało się rzucić. For A, to naprawdę wydawało się pospieszyć Confront Trevor , ścigaj go ściganym ściganiem przez 8 minut, a potem obejrzyj go w zbiorniku na olej, albo zapal go na ogień albo obejrzyj go, jak Michael rozświetli go na pożarze BOOM, credits. For B wydawało mi się nieco lepsze, ale chyba nie trwało dłużej niż 10 minut Kolejny skryptowy pościg samochodowy, a potem biegnie za Michaelem, a on strzela do ciebie i upuści go z 200 stóp silosu SMACK, credits. For C, to było jedyne naprawdę satysfakcjonujące zakończenie I've had to GTA gry Każdy antagonista jest zabity, nie ma luźnych końców, a wszystkie trzy protegry tworzą i żyją swoim życiem w pokoju, w końcu jestem pewien, że jest to kanoniczne zakończenie, ponieważ zostało ono ujęte w kompozycji Trunk. EskobarVice 09 października 2017.I początkowo pomyślałem, że C zabije Franklina, jak to byłoby logiczne, ale trochę zepsucia się dla mnie sam zrobiłam, że wybrałem C. GTA 5 Heists Guide Story Mode. Are szukasz GTA Online Heists guide Jeśli tak, kliknij tutaj i nie zapomnij też sprawdzić naszą stronę Heists Team. GTA V Story Mode Heist Guide. In Grand Theft Tryb pojedynczego gracza w trybie Auto V pozwala zarobić różne kwoty pieniędzy, w zależności od metod używanych do przeprowadzenia każdej z nich Jeśli postępujesz zgodnie z instrukcjami poniżej, zmaksymalizuj kwotę, jaką możesz uzyskać Jeśli potrzebujesz więcej pieniędzy na zmaksymalizowanie wskazówek i wskazówek, na naszych ogólnych wskazówkach gotówkowych tutaj i na naszych giełdowych wskazówkach tutaj Są one szczególnie przydatne, ponieważ nie ma oszustwa. Jeśli szukasz naszego przewodnika po heistach GTA Online, kliknij tutaj. Heist 1 The Jewel Store Job. W pierwszej heist, Jewel Job Store, wybierz opcję B Smart. Take Rickie Lukens jako swojego hakera Inne hakerzy mogą dać Ci więcej czasu, ale da Ci idealną ilość czasu na ten heist. Dla swojego działacza należy odblokować Packie McReary, wypełniając jego opcjonalne spotkanie To przypadkowe wydarzenie, w którym rabuje sklep i potrzebuje pomocy, aby uciec Gdy tylko mu pomożesz, możesz wybrać go na heistów. On jest równie dobry jak Gustavo Mota, ale wynajęcie go jest tańsze Jeśli weźmie Norm Richards jako swojego bandytę Zamiast tego, on będzie rozbił się podczas ucieczki Możesz złapać jego pieniądze, prowadząc przez torbę po katastrofie, co daje więcej pieniędzy, ale stracisz Normę. Karim Denz jako kierowca Sekwencja ścigania będzie trudniejsza, ale zabiera mniej pieniędzy. Jeśli wybierzesz Opcję A, weź Eddie Toh jako swojego kierowcę. Zajmie on 6 razy więcej niż Karim Denz, ale pozwolisz ci zdobyć 4 946 152 jest najwyższą możliwą kwotą, która pozostawia cię za 1 066 304 dla Michaela i 293 539 dla Franklina znaczne zwiększenie liczby otrzymywanych kwot, jeśli wziąć Karim Denza wraz z Opcją A. Zdaniem Twoje całkowite podjęcie powinno być cieniem poniżej 5 milionów z około 1 miliardem milionów przypadających na Michaela, a mniej niż 300K będzie Franklin. Heist 2 Merryweather Heist. For se nie ma sposobu na zarabianie pieniędzy Wykorzystaj jakąkolwiek załogę, którą chcesz Wygrałeś już powiedzieć więcej. Heist 3 The Paleto Score. For trzecia chwila, Paleto Score, stracisz pieniądze za każdym razem, czy jednym załogi jest postrzelony z tyłu Zaczynasz z maksymalną możliwą liczbą 8,016,020. Jeśli użyłeś Packie McReary dla Jewel Store Job Heist 1, weź go jako swojego bandytę, ponieważ jego statystyki zostaną podniesione z tej heist. Inaczej, weź Chef Zarówno koszt 2 mniej niż Gustavo Mota, nawet jeśli może być nieco lepszy. Z drugiej strony, jeśli zdecydujesz się na Norm Richards lub Daryl Johns za tę zbrodnię, zostaniesz zmuszony zostawić ten bohater za sobą. Możesz podnieść swój udział za wyższe wykorzystanie Jeśli chcesz to zrobić, sugerujemy użycie Daryl Johns i zostawienie go za Norm Richards może być dobre do wykorzystania w końcowym heist. Score Twoje całkowite podjęcie powinno być tylko ponad 8 milionów z około 440K do każdego z Michael, Trevor i Franklin. Heist 4 Prezydium Raid. For czwarty heis t, Biuro Raid, wybierz Option B Wejście na Dywan. Zabij Rickie Lukens, ponieważ Twój haker używający lepszego hakera nie będzie działał i wybierz Norm Richards jako swojego bandytę. Dla swojego kierowcy musisz odblokować Taliana Martinez, wypełniając opcjonalne spotkanie To przypadkowe spotkanie, w którym będzie obok freeway w północno-wschodniej Zachowaj życie, prowadząc ją do Sandy Shores w czasie Potrzebujesz jej jako swojego kierowcy, ponieważ jest jedną z najlepszych, a jej cena jest o 9 niższa niż Eddie Toh s Na tej heistze będzie czekała na ciebie w karetce pogotowia, więc całkowicie unikaj policji Jeśli nie chcesz odblokować Taliana Martinez, zabierz Karima Denza jako swojego kierowcę Jeśli z niego skorzystasz również w pierwszym heistrze, on też mają karetkę pogotowia W przeciwnym razie musisz uciec policji w furgonetce. Jeśli wybierzesz opcję A, nie otrzymasz znacznie mniej pieniędzy niż w opcji B, ale Norm Richards umrze, jeśli zabiorę go i on jest dobry, aby mieć ostatnia chwila Take Packie McReary i Gustavo Mota zamiast. Score Michael nie otrzyma niczego z Franklinem otrzymującym około 240K. Heist 5 Big Score. For piąty heist, Big Score, wybierz Option B W ten sposób można uzyskać 41,664,000 na postać. Zrób Taliana Martinez jako swojego pierwszego kierowcę z powodzeniem leci helikopterem i zajmuje tylko 5 pieniędzy Weź także Karim Denza jako drugiego kierowcę, aby jeździł pociągiem Uzbrojenie nie jest konieczne, więc weź dwóch najtańszych strzelców, które możesz. Jeśli wybierzesz opcję A, maksymalna kwota możesz otrzymać 34.892.000 na znak Po raz kolejny zabierz ze sobą Talianę Martinez i Karim Denz jako swoich pierwszych i drugich kierowców Weź albo Packie McReary albo Chef jako swojego pierwszego bandytanta Take Norm Richards lub Daryl Johns jako swojego drugiego bandytę Oszczędzisz za dużo pieniędzy Każda z Trevor, Michael i Franklin powinna przekroczyć 41 milionów. GTA 5 Tryb Heist Guide Story został ostatnio zmodyfikowany 22 lutego 2017 przez Trevor Phillips. Stock Car Racing. Boss tam niektórzy faceci wyścigi samochodowe wyścigowe w drodze Musisz spróbować Chyba że nie chcesz To może być zabawne, czy nie wygrasz samochód, jeśli jesteś dobry, ale oczywiście będziesz dobry Proszę nie boli mnie dla tego Ronka Jakowskiego wiadomości tekstowej. Wyścigi samochodowe to ekskluzywna działalność prezentowana w ulepszonych wersjach gry Grand Theft Auto V dla graczy, którzy wcześniej grali w wersji PS3 lub Xbox 360. Rasy są wprowadzane po misji Philips za pośrednictwem wiadomości tekstowej od Ron'a Jakowskiego do Trevora Philipsa. Znajduje się on w pobliżu Yellow Jack Inn na Pustyni Grand Senora i jest zaznaczony na mapie białą ikoną wyścigu NPC będzie stanąć obok rajdu, który stanie się nagrodą dla tego wyścigu Gracz może przystąpić do wyścigu, używając ograniczonych klas samochodowych, np. Supercars nie jest dozwolony. Zawody są zawsze prowadzone na tej samej drodze na pustyni, poczynając od Panorama Drive w pobliżu Inn, jadąc na północ do Smoke Tree Road, zanim wrócisz Aleja Cat Claw przeszła przez Thom syn Scrapyard. Gracz będzie konkurował z NPC w Stock Car i siedmioma innymi kontrolowanymi przez AI samochodami standardowymi w sumie po 9 w każdym wyścigu. Każdy wyścig trwa 5 okrążeń i wygrywa wyścig, każdy z czterech pierwszych razy nagradza jednego gracza z czterech samochodów akcji, które pojawią się w menu pojazdów specjalnych we wszystkich garaźgach protagonistycznych. Po wygraniu wszystkich 4 samochodów akcji, 5. nagrodą wyścigu będzie Cheval Marshall Monster Truck Aby wygrać ten wyścig, gracz rywalizuje z 8 samochodami zapasowymi Po wygraniu , Marshall może być wybrany z bohatera s hangaru. Jeśli gracz rozpoczyna wyścig samochodowy w czasie jazdy samochodem akcji, wszystkie inne standardowe samochody w wyścigu stanie się zapasowych samochodów Efekt ten pokazuje ilość samochodów akcji, które są w grze , ale są niedostępne dla gracza. Po 5 wygranej, pojazd nagrodzony powraca do pierwszego samochodu w cyklu - Ogier.

No comments:

Post a Comment