Sunday 12 November 2017

Definicja systemu handlu ujednoliconego


Duży przemysłowy sektor publiczny. BT Unified Trading. Enabling komunikacji, współpracy i compliance. For ponad 30 lat BT dostarcza komunikacji krytycznej misji na podłodze handlowym Nasze nagradzane BT Netrix jest na czele krawędzi komunikacji głosowej od ponad dekady i w tych szybko zmieniających się momentach BT uznaje, że organizacje potrzebują bardziej elastycznych i opłacalnych rozwiązań, które umożliwiają im szybsze i szybsze wprowadzanie się do rynków, co pozwala im lepiej zarządzać ryzykiem i lepiej dostosować się do zwiększonej regulacji, co pozwala skupić się na swoich klientach , oferując zróżnicowane usługi na rzecz przewagi konkurencyjnej. Jesteśmy bardzo przekonani, że sposobem na to jest zapewnienie inteligentnych usług w ramach światowej sieci usług finansowych, która łączy uczestników z rynków i stanowi podstawę technologii dla aplikacji i usług, z którymi współpracują i prowadzenia biznesu. BT Unified Trading pozwala ludziom na rynkach interakcja, współpraca i handel, w wielu kanałach - w tym wiadomości głosowe, wideo, wiadomości i elektroniczne kanały handlowe, bezpiecznie, efektywnie i efektywnie na całym świecie. Service i support. Risk powinien być charakterem pracy, a nie systemów informatycznych. Traders dziś opierają się na natychmiastowej, globalnej komunikacji Technologia stała się kluczową częścią każdego systemu organizacji i codziennych procesów Czas to pieniądz, co oznacza, że ​​przestoje to nie tylko opcja Każda pojedyncza sekunda liczy Więc chociaż możesz obliczyć ryzyko na umowa, nie można sobie pozwolić na hazard na infrastrukturze komunikacyjnej. BT Unified Trading umożliwia ludziom na rynkach interakcję, współpracę i wymianę informacji głosowych, wideo, wiadomości i elektronicznych kanałów handlowych skutecznie, bezpiecznie, komplikowo i globalnie. dzielona wiedza i doświadczenie pozwalają nam dostarczać kompletne rozwiązania w dowolnym środowisku handlu, niezależnie od technologii, platform i dostawców w miejscu będziemy mogli wejść i zająć się tym, co daje Ci jedną mniejszą sprawę, o którą warto się martwić. Z usługą BT Unified Trading i zapewnionym poziomem pewności potrzebujesz, aby Twoje działania działały bezpiecznie, komplicyjnie i niezawodnie Będziemy chronić Twoje najważniejsze systemy na platformie handlowej i poza nią. Jesteśmy tutaj, aby upewnić się, że sprzęt i systemy, na których polegacie, są naprawdę niezawodne i możemy pokryć projektowanie, wdrażanie i obsługę na żywo Oczywiście można wskoczyć w dowolnym momencie jesteśmy bardziej zadowoleni z zarządzania systemem, który został zaprojektowany i skonfigurowany już wcześniej, a nasza szerokość i doświadczenie sprawiają, że możemy zajmować się prawie każdym sprzętem i urządzeniami zewnętrznymi. Pobierz naszą broszurę poniżej, aby dowiedzieć się więcej lub skontaktuj się z menedżerem konta. Z BT dostaję dostęp do całego zespołu ekspertów, wspieranych przez świetne zarządzanie projektem Projekt został naprawdę dobrze zrealizowany Od samego początku wszystko zaplanowano na ostatni det ail - Harry Weber Dyrektor Zarządzający, Usługi Handlowe i Telekomunikacja NYSE Euronext. Związki pomiędzy BT a Grupą Totan sięgają wielu, wiele lat BT wie, że system telefonów handlowych ma kluczowe znaczenie dla naszej firmy i to jest dalekie, aby zapewnić naszą działalność są sprawne i skuteczne Przenoszą naszą prywatną linię głosową na BT latem tego roku, a przejście zostało zakończone bez żadnych problemów nie tylko nam, ale nasi klienci są zadowoleni z udoskonalonej usługi świadczonej przez firmę BT i ufamy, że BT nadal zapewnia tę doskonałą jakość usługi - Kiyomi Saito Prezes i Dyrektor Generalny, Totan. BT wyznacza tempo. Mamy ponad 30 lat doświadczenia w świadczeniu usług z zakresu danych, głosu i hostingu w sieci, istotnych dla misji, w tym banków, brokerów. wspierać największą bezpieczną sieciową społeczność finansową na świecie Jedna trzecia handlowców na całym świecie korzysta z wieży BT, która jest ponad 68 000 handlowców w ponad 800 tradi firm w ponad 60 krajach. Nasze rozwiązania obejmują cały cykl koniunkturalny i zakres strategii handlowych. Ta unikalna zdolność oznacza skupienie się na klientach i oferowanie zróżnicowanych usług w celu uzyskania przewagi konkurencyjnej. Powiązane systemy content. Trading Jaki jest system handlowy. System obrotu jest po prostu grupą konkretnych reguł lub parametrów, które określają punkty wejścia i wyjścia dla danego kapitału Te punkty, znane jako sygnały, są często oznaczane na wykresie w czasie rzeczywistym i powodują natychmiastową realizację transakcji. są jednymi z najczęstszych narzędzi analizy technicznej służących do konstruowania parametrów systemów obrotu. Średnia roczna MA. Relatywność. Bollinger Bands. Odstecz dwa lub więcej tych form wskaźników zostaną połączone w tworzeniu reguły Na przykład, system krzyżowy MA wykorzystuje dwa średnie ruchome parametry, długookresowe i krótkoterminowe, aby utworzyć regułę kupna, gdy krótkoterminowe przekroczy długie okresy i sprzedają, gdy odwrotnie jest prawdą W innych przypadkach reguła używa tylko jednego wskaźnika Na przykład system może mieć przepis, który zabrania kupowania, jeśli względna siła nie przekracza określonego poziomu. Jest to kombinacja wszystkich tych zasad, które powodują, że system handlowy. MSFT Przeniesienie średniego systemu krzyżowego przy użyciu średnich kroczących 5 i 20. Ponieważ sukces całego systemu zależy od skuteczności reguł, handlowcy systemowi wydają się optymalizować czas, aby zarządzać ryzykiem zwiększyć kwotę uzyskaną w ramach handlu i osiągnąć długofalowe efekty, stabilność długoterminowa Jest to dokonywane przez modyfikowanie różnych parametrów w każdej z reguł Na przykład, aby zoptymalizować system krzyżowy MA, przedsiębiorca testowałby, które ruchome średnie 10-dniowe, 30-dniowe itd. działają najlepiej, a następnie je wdrażać Ale optymalizacja może poprawić wyniki tylko o niewielką marżę - to kombinacja używanych parametrów, które ostatecznie decydują o sukcesie systemu. Adnotacje Więc dlaczego chcesz wprowadzić system handlu. Pobiera emocje z trad ing - Emocja jest często wymieniana jako jedna z największych wad indywidualnych inwestorów Inwestorzy, którzy nie są w stanie poradzić sobie z stratami, odgadują swoje decyzje i skończą tracić pieniądze. Dokładnie przestrzegając systemu opracowanego wcześniej, handlowcy systemów mogą nie potrzebować decyzje po opracowaniu systemu i jego ustanowieniu, handel nie jest empiryczny, ponieważ jest on zautomatyzowany poprzez ograniczenie niewydolności człowieka, handlowcy systemów mogą zwiększać zyski. Może zaoszczędzić wiele czasu - gdy efektywny system zostanie opracowany i zoptymalizowany, jest wymagany przez przedsiębiorcę Komputery są często używane do automatyzacji nie tylko generowania sygnału, ale także rzeczywistego handlu, więc przedsiębiorca jest wolny od spędzania czasu na analizie i handlu. Łatwo jest, jeśli pozwolisz innym zrobić to za Ciebie - Potrzebujesz wszystkie prace zrobione dla Ciebie Niektóre firmy sprzedają systemy handlowe, które opracowały Inne firmy otrzymują sygnały generowane przez ich wewnętrzne systemy transakcyjne za miesięczną opłatą Be caref Ul - wiele z tych firm jest fałszywych Zobacz, kiedy wyniki pochwalić się zostały podjęte Po tym wszystkim, łatwo wygrać w przeszłości Znajdź firmy, które oferują próbę, która pozwala przetestować system w w czasie rzeczywistym. Pod uwagę braliśmy pod uwagę główne zalety pracy z systemem handlowym, ale podejście ma również swoje wady. Systemy zryczałtowania są złożone - to jest ich największa wada W etapach rozwojowych systemy handlowe wymagają solidnego zrozumienia technicznych analiza, zdolność do podejmowania decyzji empirycznych i gruntowna wiedza na temat funkcjonowania parametrów. Nawet jeśli nie opracujesz własnego systemu handlowego, ważne jest, abyś znał parametry, które tworzą ten, z którego korzystasz. Zdobywanie wszystkich tych umiejętności może stanowić wyzwanie. Musisz mieć realne założenia i skutecznie korzystać z systemu - Podmioty gospodarcze systemu muszą realistycznie założyć, że koszty transakcji będą się różnić więcej niż kommi koszty ssionu - różnica między ceną wykonania a ceną wypełnienia jest częścią kosztów transakcji Należy pamiętać, że często nie można dokładnie testować systemów, powodując stopień niepewności przy wprowadzaniu systemu do życia Problemy pojawiające się, gdy symulowane wyniki różnią się znacznie z rzeczywistych wyników są znane jako ślizganie Skutecznie radzenie sobie z poślizgiem może stanowić poważną przeszkodę w prowadzeniu skutecznego systemu. Rozwój może być czasochłonnym zadaniem - wiele czasu może przejść do opracowania systemu handlowego, aby działał prawidłowo i działa prawidłowo koncepcja systemu i wprowadzenie jej w życie wymaga dużo testów, które trwają chwilę Historyczne testowanie danych trwa kilka minut, jednak sam testowanie wstecz nie wystarcza Systemy muszą być papierowe w czasie rzeczywistym w celu zapewnienia niezawodności Wreszcie, poślizg może powodować przedsiębiorcy dokonują kilku zmian w swoich systemach nawet po wdrożeniu. Je oni pracują Istnieje wiele oszustw internetowych związanych z systemem tr Ading, ale jest też wiele legalnych, udanych systemów Być może najbardziej znanym przykładem jest opracowany i wdrożony przez Richarda Dennisa i Bill Eckhardta, którzy są oryginalnymi sprzedawcami żółwi W 1983 roku obaj mieli spór o to, czy urodził się dobry przedsiębiorca lub zrobili Tak, zabrali trochę ludzi z ulicy i wyszkolili je na podstawie słynnego systemu handlu żółwiami. Zebrali 13 przedsiębiorców i skończyli 80 lat rocznie w ciągu najbliższych czterech lat, kiedy Bill Eckhardt powiedział kiedyś, że każdy, kto ma średnią inteligencję może nauczyć się handel To nie jest nauka rakietowa Jednak znacznie łatwiej jest się nauczyć, co należy robić w handlu niż robić to Systemy handlowe stają się coraz bardziej popularne wśród profesjonalnych przedsiębiorców, menedżerów funduszy i inwestorów indywidualnych - może to jest dowodem na to, dobrze, że pracują. Dealing z oszustwami Patrząc na zakup systemu handlowego, może być trudne do znalezienia godnego zaufania biznesu Ale większość oszustw można dostrzec zdrowym rozsądkiem Na przykład, gwarancja 2,500 rocznie jest zdecydowanie skandaliczna, ponieważ obiecuje, że w ciągu roku tylko 5000 osób może zarobić 125 000, a następnie przez pięć lat, 48,828 1255 Jeśli to prawda, twórca nie kupiłby miliardera. Inne oferty są jednak trudniejsze do odkodowania, ale wspólnym sposobem uniknięcia oszustw jest poszukiwanie systemów, które oferują bezpłatną próbę. W ten sposób można przetestować system samodzielnie Nigdy nie ślepo ufaj tym, że firma ma do powiedzenia Jest to również dobry pomysł kontaktować się z innymi, którzy korzystali z systemu, aby sprawdzić, czy mogą potwierdzić jego niezawodność i rentowność. Zakończenie Opracowanie skutecznego systemu handlowego nie jest wcale łatwe. Wymaga solidnego zrozumienia wielu dostępnych parametrów, zdolności do realistycznych założeń a czas i poświęcenie na rozwój systemu Jeśli jednak zostanie opracowany i wdrożony prawidłowo, system handlu może przynieść wiele korzyści Może zwiększyć wydajność, czas wolny i, mos co ważniejsze, zwiększyć zyski. Definicje dla Unified Communications Branżów Przemysłu. Połączenia Biznesowe Glosariusz. advanced analytics Integracja technik analizy i przewidywania przyszłych wyników w oparciu o aktualne trendy danych W przypadku zastosowań w informacjach generowanych przez UC, taka analiza przyszłościowa zapewnia użytkownikom lepszy wgląd w relacje z klientami i ruchy rynkowe, aby poprawić praktykę biznesową. Pracownik mobilny Pracownik mobilny, który może wykonywać swoją pracę w dowolnym miejscu i na dowolnym urządzeniu oraz zazwyczaj uczestniczy w wirtualnych zespołach, znany również jako nowy sposób pracy. Telefon służbowy Telefon zaprojektowany z funkcjami odpowiadającymi potrzebom użytkownika biznesowego i działającym w biurze firmy lub w biurze, często w połączeniu z rozwiązaniami Unified Communications. Systemy telefoniczne firm Zwykle scentralizowany system telefoniczny, który służy potrzebom telekomunikacji głosowej użytkowników korporacyjnych lub organizacja sektora publicznego w obrębie pojedynczego serwisu lub wielu miejsc lezy. BYOD Włóż własne urządzenie do pracowników, którzy przynoszą osobiste urządzenia przenośne do laptopów, tabletów i smartfonów do swoich miejsc pracy i używają tych urządzeń do uzyskiwania dostępu do informacji i aplikacji. CAC Kontrola wstępna połączeń jest sposobem na uniknięcie przeciążenia i utraty sieci jakości dla połączeń głosowych poprzez IP w sieci IP poprzez zarządzanie przydziałem przepustowości usług. Nagrywanie i archiwizowanie rozmów głosowych przez sieci PSTN lub VoIP w formacie cyfrowego pliku audio, często wykorzystywanym do celów jakościowych i szkoleniowych w centrum kontaktowym lub ze względu na legalność i zgodność z zasadami. call swipe Zdolność przenoszenia aktywnego połączenia głosowego z jednego urządzenia przenośnego do innego urządzenia łatwo i bez zakłóceń. campaign Management Rozwiązania wykorzystywane do zapewnienia zaawansowanych funkcji zarządzania dla danych, list, kierowania i realizacji wychodzących komunikacja z klientami i potencjalnymi klientami. Obudowa wideo HD, głos, podstawowe udostępnianie ekranu, wiadomości tekstowe o bogatych formatach i plik shari ng w pojedynczym widoku. kontaktowe centrum kontaktowe Rozwiązanie automatycznego rozmieszczania połączeń w centrum kontaktowym, które jest dostarczane z publicznej chmury w ramach subskrypcji lub płatności w miarę, nazywane również rozwiązaniami Software-as-a-Service. cloud Odnosi się do aplikacji lub możliwości dostępne na zasadzie "pay-as-you-go" z centralnego centrum danych i uzyskiwane za pośrednictwem Internetu, zwane także Software-as-service. Collaboration Odnosi się do rozwiązań umożliwiających wiele stron współpracę ze sobą w celu wykonania zadania oraz do osiągnięcia wspólnych celów, zapewniając komunikację w czasie rzeczywistym i wymianę informacji. Konfliktowe wywołanie Połączenie telefoniczne pozwalające wielu stronom na uczestnictwo w dialogu lub uczestnictwo w trybie tylko do słuchania wykorzystywanym do prowadzenia wirtualnych spotkań lub łączenia się z odległymi stronami. consumerization Pojawienie się indywidualnego konsumenta jako głównego czynnika wzorcowego produktu i usługi pochodzi i jest najczęściej postrzegane jako główny trend informatyczny, np. centrum iPhone. contact Centr skomplikowane urządzenie wykorzystywane do odbierania lub przekazywania dużej ilości interakcji telefonicznie, pocztą e-mail, web chat lub social media. contact centre Patrz wyżej alternating spelling. conversations Nowe podejście, które łączy multimedialną komunikację i wielokanałową komunikację w sposób płynny, zanurzeniowy, oferując bardziej efektywny sposób na dialog, budowanie relacji i współpracę z analityką klienta - proces wykorzystywania danych z zachowania klientów do podejmowania kluczowych decyzji biznesowych poprzez segmentację rynku i modelowanie predykcyjne stosowane w marketingu bezpośrednim, marketingu cyfrowym i modelu centrum CRM. data An Rozwiązanie, system lub produkt IT, w tym UC, centra kontaktów i systemy wieżowe przeznaczone do obsługi handlu, zaprojektowane jako aplikacja serwerowa w hartowanej centrali danych IT. Ciągła ciągłość odzyskiwania danych DR. Zestaw strategii i procedur mających na celu pomoc w przywróceniu lub kontynuacji ważnych systemów technologicznych w wyniku klęski żywiołowej lub katastrofy spowodowanej przez człowieka Redundant i geographically separa a także umiejętność efektywnego działania poza witryną są kluczowymi zasadami planów odzyskiwania danych po awarii. FCM Mobilna konwergencja FIxed to płynna elastyczność i przejście między stacjonarnymi i ruchomymi sieciami głosowymi i danymi, w tym roaming między sieciami bez interwencji użytkownika lub zmieniających się urządzeń. Pozwala mobilnym handlowcom na bezpieczne uzyskiwanie dostępu do swoich ustawień bez względu na lokalizację lub urządzenie typu soft client lub twarde wieżyczki. Wideo HD Wideo wysokiej rozdzielczości to wideo o wyższej rozdzielczości niż standardowe 480 linii rozdzielczości w wideokonferencji, wideo HD zapewnia większy poziom zanurzenia i ulepszony użytkownik experience. hoot-n-huller znany również jako system squawk box, okrążenie okrągłe obwód i obwód śmieciowy Otwarty obieg w pełnym wymiarze między wieloma stronami może być tysiącami użytkowników, którzy są integralną częścią systemów handlu głosem Każdy może mówić w dowolnym momencie bez konieczności odebrać telefonu lub nacisnąć przycisk contact center nawiązując kontakt z przyciskiem. Włączanie centrum kontaktowego z technologiami i możliwościami obsługiwanymi przez drugą stronę zazwyczaj zlokalizowaną poza witryną w centrali danych osób trzecich, z siedzibą w handlu, lub z usługą handlową jako usługa TaaS Usługa handlowa opartą na chmurze, często sprzedawana małym i średnim firmom, które zapewnia technologię platformy transakcyjnej bez ponoszenia kosztów i czasu potrzebnego na budowę i utrzymanie infrastruktury lokalnej. chmura hybrydowa Usługa cloud computing, która składa się z kombinacji lokalnie, prywatnych, publicznych i społecznościowych usług cloudowych, często od różnych dostawców usług. telefonia internetowa Odnosi się do świadczenia usług komunikacyjnych głosowych, faksowych, SMS, głosowych w publicznych sieciach internetowych, a nie za pośrednictwem publicznej sieci telefonii komutowanej PSTN. operacja Zdolność technologii komunikacyjnych do pracy bez zakłóceń z uzupełniającymi technologiami informatycznymi, takimi jak CRM, nagrywanie głosu, systemy danych rynkowych i tradycyjny telefon PBXs. ip Wykorzystuje voice over IP do wprowadzania i przesyłania teleph jeden z nich korzysta z sieci IP, zamiast tradycyjnej publicznej sieci telefonicznej PSTN. ip Telefoniczna komunikacja głosowa, w której dane cyfrowe są pakietowane, a transmisja odbywa się jako pakiety IP protokołu internetowego przez sieć przełączaną pakietowo. dla przełącznika sieciowego, takiego jak IP-PBX, aby automatycznie wybrać najkorzystniejszą metodę transportu kosztów, aby zrealizować połączenie lub sesję wychodzącą Przykład automatycznie przekierowuje połączenie typu "oddział na oddział" przez serwer SIP zamiast do publicznej sieci. Starszy, funkcjonalny, ale przestarzały komputer lub platformy, programy lub procesy technologii komunikacyjnych, wciąż używany, pomimo dostępności nowszych, bardziej efektywnych i wydajnych rozwiązań alternatywnych. Usługi zarządzane - praktyka outsourcingu bieżących zadań związanych z zarządzaniem IT i telekomunikacją pełni funkcję strategicznej metody poprawy operacji i obniżania kosztów. MDM Mobile Device Management odnosi się do oprogramowania zabezpiecza, monitoruje, zarządza i obsługuje urządzenia mobilne rozmieszczone w operatorach telefonii komórkowej, dostawcach usług i przedsiębiorstwach. Mobile UC Szeroka gama ujednoliconych możliwości komunikacyjnych rozmieszczonych na urządzeniach przenośnych, takich jak laptopy, smartfony lub tablety mobilne. Mobile video Zdolność do prowadzenia wideokonferencji z pilotem strony za pośrednictwem mobilnego urządzenia. mobile voip Zdolność do prowadzenia rozmowy telefonicznej IP na urządzeniu mobilnym, oprócz korzystania z sieci komórkowych. Systemy telefoniczne Zobacz system telefonii biznesowej. private cloud Czy rozwiązanie cloudowe jest obsługiwane wyłącznie dla jednej organizacji, wewnętrznie lub przez osoby trzecie i obsługiwane wewnętrznie lub zewnętrznie. przyłączne linie prywatne Dedykowane linie abonentów, dla kontrahentów najczęstszych lub wysokiej jakości, które kończą się bezpośrednio na urządzeniach użytkowników w przeciwieństwie do wspólnej usługi, na przykład DID dedykowane natura zapewnia dostęp do abonenta bez interwencji tablicy rozdzielczej lub zablokowania obwodu. profil ansible Kod nazwa obwodu, narzędzie współpracy zespołowej uruchomione przez Unify w październiku 2017.public cloud Zestaw aplikacji lub zasobów opartych na standardowym modelu cloud computing, w którym dostawca udostępnia aplikacje i magazyn publiczny przez internet. quality monitorowanie Odnosi się do rozwiązań oprogramowania centrum kontaktowego, które umożliwiają przeglądanie w czasie rzeczywistym i post-call interakcji między personelem centrum kontaktowego a ich osobą dzwoniącą. QoS Jakość usług ogólna wydajność sieci telefonicznej lub komputerowej, w szczególności wydajność widziana przez użytkowników sieci. SBC Kontroler granicy sesji jest urządzeniem regularnie wdrażanym w sieciach VoIP do sprawowania kontroli i zabezpieczeń nad strumieniami mediów zaangażowanych w konfigurowanie, prowadzenie i rozbieranie połączeń telefonicznych lub innych mediów w czasie rzeczywistym. SIP Szeroko przyjęte, adaptowalny protokół sygnalizacyjny używany do sterowania sesjami komunikacyjnymi, np. rozmowy głosowe i wideo przez IP Inne aplikacje obsługiwane przez SIP klienci mogą korzystać z komunikatorów internetowych, wideokonferencji, informacji o dostępności, dystrybucji strumieniowej multimediów i przesyłania plików SIP oferuje opłacalne połączenie z otwartymi standardami dla rozproszonych rozwiązań UC i głosowych dla witryn drugorzędnych. SIP Trunking to usługa VoIP i usługa transmisji strumieniowej w oparciu o sesję Protokół inicjacyjny, za pomocą którego dostawcy usług telefonii internetowej łączą usługi telefoniczne i ujednoliconą komunikację z przedsiębiorstwami wyposażonymi w prywatną współpracę z protokołem IP PBX i ujednoliconą komunikację opartą na protokole SIP. Obejmuje narzędzia technologiczne, które łączą możliwości mediów socjalnych i ujednoliconej komunikacji i współpraca w jednolite rozwiązanie w celu poprawy skuteczności zespołu i organizacji. Przedsiębiorczość społeczna Ogólny deskryptor organizacji, które korzystają z narzędzi mediów społecznościowych, zarówno prywatnych jak i publicznych, umożliwiających i zwiększających ich komunikację wśród pracowników, klientów, potencjalnych klientów i innych zainteresowane strony CU Odnosi się do jednostki sterującej wielopunktowej MCU - oprogramowania powszechnie stosowanego do łączenia połączeń wideokonferencyjnych w środowisku biznesowym. soft klient PC lub mobilna aplikacja dostarczająca UC lub telefonię przez internet, zastępująca lub wspierająca poprawę telefonu stacjonarnego lub twardego handel telefonem turret. soft Oprogramowanie do nawiązywania połączeń telefonicznych przez Internet z wykorzystaniem komputera ogólnego przeznaczenia, a nie za pomocą dedykowanego sprzętu telekomunikacyjnego. Tradycyjna wieżyczka Specjalistyczny system kluczy telefonicznych, znany również jako przedstawiciel handlowy, powszechnie używany przez podmioty gospodarcze w połączeniu z innymi narzędziami, które składają się na elektroniczną platformę handlową Coraz częściej jest to rozwiązanie w zakresie oprogramowania. Współpraca w zakresie wzajemnego udostępniania i wspólnego opracowywania pomysłów, treści i dialogu przy użyciu narzędzi cyfrowego miejsca pracy, umożliwiająca rozproszonym członkom zespołu współpracę ze sobą, gdziekolwiek Są one umiejscowione. Komunikacja między komunikatorem Możliwość umożliwienia członkom zespołu poprzez komunikację n treści i rozmów w różnych formach i mediach w celu osiągnięcia wspólnego celu lub celu biznesowego. Zunifikowana współpraca Opisuje narzędzia komunikacyjne, które łączą wszystkie media audio, wideo, treści, teksty itd. w jednym, jednolitym widoku, umożliwiając aby uniknąć przełączania aplikacji i przełączania między różnymi interfejsami i narzędziami. Ujednolicona komunikacja Unified Communications to integracja usług komunikacyjnych w czasie rzeczywistym, takich jak czat w wiadomościach czatu, informacje o dostępności, telefonia, w tym telefonia IP, wideokonferencje, udostępnianie danych, włącznie z elektronicznymi tablicami internetowymi interaktywne tablice, kontrolę połączeń i rozpoznawanie mowy dzięki usługom komunikacji niezwiązanej z czasie rzeczywistym, takich jak zintegrowana poczta głosowa, poczta elektroniczna, SMS i fax UC niekoniecznie stanowi jeden produkt, ale zestaw produktów zapewniających spójne, interfejs na wielu urządzeniach i media-types. video calling A interakcja między networem k, które obejmują możliwości wideo oprócz voice. video conferencing Czy przeprowadzenie wideokonferencji przez zestaw technologii telekomunikacyjnych, które umożliwiają dwie lub więcej stron lub miejsc porozumiewania się przez jednoczesne dwukierunkowe transmisje wideo i audio. virtual team Zespół osób, które pracują w przestrzeni czasowej, przestrzennej i organizacyjnej z łączami wzmocnionymi technologiami komunikacyjnymi i współpracującymi. Voice Analysis Systemy i procesy, które analizują nagrań głosowych, w tym poprzez centra kontaktowe i stacje handlowe poprzez analizę wzorców, lingwistyki obliczeniowej, indeksowania fonetycznego i semantyki telefony do indeksu. jpg Zobacz telefon IP. VoWLAN Voice over WLAN to korzystanie z bezprzewodowej sieci szerokopasmowej zgodnie ze standardami IEEE 802.11 w celu prowadzenia rozmowy głosowej. Współpraca z siecią internetową Usługa lub rozwiązanie umożliwiające udostępnianie zawartości, plików, plików wideo i wideo , tekst i białe boarding wśród wielu użytkowników w czasie rzeczywistym w intern et. Web conferencing Usługa lub rozwiązanie umożliwiające transmisję treści przez Internet do wielu stron za pomocą przeglądarki internetowej lub udostępnianie zawartości pulpitu, plików, wideo, tekstu i białego pokładu wśród wielu użytkowników w czasie rzeczywistym przez internet. WebRTC Komunikacja w czasie rzeczywistym w sieci Web jest standardem opracowanym przez Konsorcjum WWW, umożliwiając aplikacjom komunikacyjnym przeglądarki do przeglądania połączeń głosowych, wideorozmowy i udostępniania plików P2P bez dodatków lub dodatkowego oprogramowania. zarządzanie pracą Rozwiązania analizujące obciążenie pracą, harmonogramowania i interakcji przy użyciu skomplikowanego planowania planowania pracowników centrum kontaktowego jest zoptymalizowana pod kątem handlu kosztami kapitału ludzkiego z zachowaniem pożądanego poziomu obsługi klienta. WFO Optymalizacja siły roboczej obejmuje wszystkie aspekty zarządzania całym cyklem życia siły roboczej i harmonogramowania oraz wspiera firmę z najważniejszymi wskazówkami jak funkcjonuje jego siła robocza, łącząc ją w kluczowe koncepcje biznesowe, takie jak doświadczenie klienta Zawiera funkcje nagrywania rozmów, monitorowania jakości, analizy mowy, zarządzania stanowiskiem pracy, zarządzania wydajnością, e-learningu, coachingu i ankiety klientów.

No comments:

Post a Comment